min helg

sov över med alexandra från lör till sön, superkul ! har ridit, o idag tränat. åkte till ridhuset, va superkul att träna igen efter ca 3 veckor !! skitkul i ridhus med! daffi blev asrädd o hoppa iväg igen som vanligt så jag höll på att flyga. de gick sådär, för vi bruka tappa ganska mke om vi inte tränat på länge. men hon e så sjukt snäll mot mig! vi kom helt fel, jag tryckte in 3 när de skulle va 4, o de e ju typ livsfarligt, nä men om daffi blir lång så river hon, så de gjorde hon en gång, annars rev hon ingenting ! sen travhoppa hon ca 1m två gånger :p sen gick de super sista gången, men vet inte vad de låg på. asso om man gämför med innan så rev daffi hinder på 60 CM !! nu travhoppar hon 1m, hoppar 110 oxer, och hoppar bana på 90 - 1m ! de e sjuukt!  innan va hon helt seg, då ville vi få fram henne ! nu vill vi lugna henne ! hon är verkligen en heeelt annan häst ! hon e så duktig o fin min ängel<3                     3 veckor till tävlingen, ska hoppa lätt D+5 avdelning A, omg vad jag längtar ! 

imon ska jag o casper på bio, the stighelmer story, yeah ! ;) så daffi får vila, men sen blire rida hela veckan! o träning på söndag igen! :d 

på tisdag ska jag o sanna ut o springa efter skolan, sen ska jag till stallet, blir rida i paddocken. 

NU HAR JAG FÅTT MIN IPHONE :d men ska fixa simkort o så imon, eller pappa ska göra de så den e nog klar när jag kommer hem :d äntligen ! ;)  så de kommer bli full uppadate från o med imon ! 

ska oxå be mamma fota om vi ska träna ute nästa gång, o om vi ska va inne ska hon filma!



ska träna på min sits på nästa träning också! ;)



puss

Kommentarer
Postat av: NCfoto - FoToBlogg

SVAR; Tack ! , ingenting.. ;)

2012-01-16 @ 08:44:32
URL: http://ncfoto.blogg.se/
Postat av: josephine

hur långt joggar ni? :)

2012-01-16 @ 20:57:42
URL: http://tolvmegapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0